dissabte, 23 de novembre del 2013

Sant Ramon - Baix Llobregat

Hem anat a Sant Boi de Llobregat i hem aparcat al carrer del Segre cantonada carrer dels canons, al peu de l'ermita de Sant Ramon (Les Orioles)

Prop on hem aparcat hi ha la indicació de Ermita de Sant Ramon, seguim la pista fins trobar un cartell de drecera a l'ermita i ens porta fins al cim de Sant Ramon.

Baixem les escales metàl·liques del costat de l'ermita, anem seguint el camí en forta baixada, deixem tots els corriols, passem pel pont que travessa la carretera, el primer trencall que trobem anem cap a la nostra dreta, seguidament anem cap a l'esquerra, més endavant trobem un altre trencall i seguim cap El Llor, Colònia Güell i Sant Boi de Llobregat, deixem a la nostra esquerra l'aparcament d'un restaurant i a pocs metres anem cap a l'esquerra, arribem a les primeres cases, seguim pel carrer Eucaliptus, girem a la dreta pel carrer Lilàs, seguidament a l'esquerra pel carrer Acàcies, anem cap a la dreta pel carrer Mimoses, carrer Benviure, passem pel camp de futbol Marianao, seguim fins trobar el carrer Ter, girem a la dreta fins trobar el carrer Fluvià, i pel carrer dels Canons arribem a l'inici de l'itinerari.

Track d'aquest itinerari. Sant Ramon.