dimarts, 26 de novembre del 2013

Puig de la Cova - Baix Penedès

Sortim de l' AP-2 a La Bisbal del Penedès, arribem a aquesta població, seguim direcció La Juncosa del Montmell, poc abans d'arribar-hi, a la nostra dreta surt una pista en bastant mal estat, els primers metres asfaltada (és abans d'un revolt a l'esquerra i de la rotonda de la primera entrada al poble). Seguim la pista i aparquem a baix al torrent. (uns 300 m)

On hem aparcat hi ha diverses pistes, agafem la de l'esquerra que ens portarà dalt del Puig, a trams molt pedregosa i en forta pujada, els dos trencalls que trobem anem a la dreta.

Seguim uns 10 m la pista que hem pujat, al primer revolt surt un corriol poc visible que ens porta al llom de la carena.
Es tracta d'anar perdent alçada sempre pel llom fins arribar a una gran fita, a partir d'aquí el corriol es més visible, hi ha pedrons i marques de GR molt desgastades.
Arribem a una gran bauma, seguim el corriol que ens porta al torrent, aviat s'acaben les marques de GR i comencen les verdes, seguint el corriol/torrent i marques verdes arribem a la pista i a l'inici de l'itinerari.