diumenge, 24 de novembre del 2013

Puig de la Mola - Garraf

A Molins de Rei agafem la carretera  N-340/B24 direcció Vilafranca del Penedès, a l'arribar a Avinyó Nou girem per la carretera BV-2411 direcció Olesa de Bonesvalls, a l'arribar a aquesta població baixem al carrer Hospital, paral·lel a la carretera i aparquem.

El retorn el fem per la carretera BV-2410, travessa Olesa, al trencall de dins la població està indicat, surts a la N-340 prop de Vallirana i des d'aquí desfem la ruta de l'anada.

Sortim pel carrer Hospital, seguim marques del GR5, carrer Marta, passem pel pont de sobre la riera i arribem a un pal indicador, seguim GR5, direcció Mas de l'Esquerrà, hem d'estar al cas d'anar seguint les marques de GR, deixem la pista i agafem el camí de l'avenc de l'Esquerrà i GR, tornem a la pista, al cap de poc trobem a la nostra dreta l'avenc, tornem a la pista i a uns 100 metres tornem a deixar-la, agafem un corriol a l'esquerra, anem pujant, passem davant de les runes del Mas de l'Esquerrà i seguim per un corriol poc marcat que ens portarà fins dalt la Mola, seguim la pista fins a la torre de vigilància i el vèrtex geodèsic.

Tornem enrera per la pista fins a trobar el cartell de Pla de les Basses i Olesa de Bonesvalls, seguim sempre aquestes indicacions fins, ja molt avall que ja no es veu ni el cim, en una baixada trobem un camí ample a la nostre esquerra, seguint-lo arribem a Olesa.