dimarts, 26 de novembre del 2013

Puig de Sant Antoni - Baix Penedès

Sortim de l'AP-2 a La Bisbal del Penedès, passat aquesta població anem cap al Vendrell per la C-51, a l'arribar al trencall d'Albinyana girem, aparquem aparquem al final del poble al costat del restaurant Can Pau Benet.

Agafem una pista que hi ha entre l'aparcament d'aquest restaurant i la última casa del poble, arribem a un grup de cases, anem cap a l'esquerra pel carrer principal, s'acabem les cases i seguim per la carretereta, a la nostra dreta trobem un camí amb senyals de GR i el seguim, ens porta a l'ermita de Sant Antoni de Pàdua. Des d'aquesta ermita surten varis corriols per pujar dalt del Puig nosaltres agafem el que surt del pla de les taules de pic-nic, primer es veu poc però és fàcil de seguir, s'ajunta amb els altres que també surten de l'ermita i ens porta fins dalt el Puig de Sant Antoni.

Retorn: Seguim la pista que surt de dalt del cim que fent una volta ens porta a la carretereta que hem anat a la pujada. Hem deixat tots els trencalls de la nostra dreta fins arribar a l'asfalt on hem baixat fins al grup de cases i per la mateixa pista que a la pujada hem arribat a l'inici de l'itinerari.

Per fer aquest itinerari ens hem basat amb el que ha publicat a El Repte del 100 cims

Track d'aquest itinerari. Puig de Sant Antoni.