diumenge, 9 d’octubre del 2022

Turó de l'Ermità - Bages

Sortim de Sabadell per l'autopista cap a Terrassa en sortim per anar per la carretera de Manresa, girem al trobar l'indicador Castellvell i Marganell, per la carretera BV-1122 arribem a la urbanització de Sant Cristòfol, deixem el cotxe al final del carrer de les Agulles.

Quasi al final del carrer de les Agulles surt a la nostra esquerra una pista, l'anem seguint fins a trobar un corriol senyalitzat per un pedró que s'enfila cap el Turó de l'Ermita, sempre hem seguit el corriol més fressat, anem pujant fins al peu de la roca, ens hi enfilem sense dificultat.
Tot i la boira hem tingut molt bones vistes a les muntanyes de Montserrat.

Baixem de la roca i seguim el mateix corriol que hem pujat, a l'arribar a la pista l'agafem cap el sentit contrari de la pujada, així fem una ruta circular.
Seguim la pista, als trencalls agafem el més fressat, arribem al trencall senyalitzat del camí a Santa Cecília, nosaltres anem cap a Sant Cristòfol.
Arribem al carrer de l'Agulla i anem fins on tenim el cotxe.

Track d'aquest recorregut. Turó de l'Ermità.