dilluns, 16 de setembre del 2013

Roques d'en Benet - Terra Alta

Anem per la carretera N-230b direcció Horta de Sant Joan, deixem  a la nostra dreta el trencall per entrar a aquesta població, a uns 100 m més endavant trobem un trencall a l'esquerra amb indicació Els Ports, girem i seguim la carretera (va fins a La Franqueta), agafem un trencall a la nostra esquerra direcció Roques d'en Benet, aquesta pista és de terra, la seguim fins trobar un cartell que marca el començament del camí. Aparquem.

Comencem a caminar pel camí indicant, és un corriol molt marcat i senyalitzat amb pedrons, passem per la cova de la Bauma, anem seguint, pugem per la canal que s'enfila força, arribem a un gran coll, anem cap a l'esquerra, revoltant “el castell” arribem a un pal indicador de camí perrillós, seguim recta (deixem el camí de l'esquerra per la baixada), arribem a un collet i amb atenció pugem per la roca de la nostra esquerra fins arribar dalt de la roca. Passem per tot el perfil del castell.

Pel costat contrari on hem pujat trobem, a la nostra esquerra, un corriol que baixa entre roques i va fins l'indicador de camí perillós que hem trobat a la pujada. A partir d'aquí pel mateix camí tornem al començament de l'itinerari.