dissabte, 14 de setembre del 2013

Mont Caro - Baix Ebre

Anem per la carretera C-42 fins a Tortosa, Ferreries i Roquetes. Sortim de Roquetes per la carretera T-342 cap els Reguers, trobem un trencall a l'esquerra direcció Mont Caro i girem.
Seguim aquesta carretera fins al refugi Mont Caro i deixem el cotxe al pàrquing.

Sortim del pàrquing anem fins a la carretera que hem vingut i anem cap a la nostra dreta fins a uns 100 m del restaurant Els Ports, girem per una pista a la nostra esquerra (com a referència tenim una altra pista a la dreta amb baranes de fusta i el camí que baixa cap al restaurant)
Seguim la pista, passem una cadena, arribem a una casa, la revoltem i agafem un corriol, trobem una gran roca i la deixem a la nostra esquerra, ens porta fins a un camí, anem cap a l'esquerra, trobem la canonada de cables elèctrics i no els perdem de vista, els corriols el van resseguint banda i banda poc fressats, es van perdent i retrobant, en forta i continuada pujada arribem a la carretera de dalt del Caro i ja veiem les antenes i el mirador.

Retorn: Tornem per la carretera, passem pel lloc on hem sortit a la pujada, passem un revolt i a la nostra esquerra trobem un corriol amb marques vermelles. L'anem seguint, va travessant la carretera fent drecera.
L'últim tram, tot i que posava pas barrat amb vermell. l'hem fet per la carretera perquè ens portava directament a l'aparcament.