divendres, 20 de juliol del 2012

Tuc del Bacivèr - Val d'Aran

Aproximació:
Vielha, Baquèira, Beret, aparcament de l'Orri.
Deixem el cotxe.

Itinerari:
Passem per davant de la cafeteria, anem seguint un corriol marcat amb fites, ens queda a la nostra dreta l'arriu Malo, ens distanciem del camí que porta cap als llacs i anem pujant més cap a l'esquerra, quan estem a l'alçada dels Estanhs deth Rosari de Baciver anem marcadament cap a l'esquerra per pujar a la carena del Baciver, arribem a un coll i flanquejant per l'interior del circ en diagonal arribem al còth del Clot der Os, per la carena arribem al Tuc del Baciver.

Continuem donant la volta al circ del Baciver direcció Pic de Saumet, anem perdent alçada i arribem al pla de dins del circ, seguim un rierol i anem baixant buscant el millor camí de baixada, tant a un costat del rierol com a l'altra, fins a trobar un corriol amb fites que ve de l'estanh de Bacivèr i ens portarà a l'aparcament de l'Orri.

El track d'aquest itinerari. Bacivèr

1. Hola, estic traient les ressenyes dels cims q hem fet el meu marit i jo, i em trovo q el tuc de Baciver el vàrem fer el mateix dia q vosaltres. És curiós, vés per on...
    Nosaltres el vam començar a fer per la tarda, després d'haver fet el Moncorbisson.
    A reveure,

2. Nosaltres el vam fer el matí, el migdia ja erem a Vielha dinant. A veure si coincidim en alguna altra sortida