dimarts, 24 de juliol del 2012

La Cogulla i el Tossal Gros - Alt Camp

Aproximació:
Vam aparcar el cotxe al costat de la parada d'autobús al km 30 de la carretera N240 prop de Lilla - Montblanc.

Itinerari:
A pocs metres de la parada d'autobús surt una pista amb indicació Miramar, seguim aquesta indicació per dreceres i trams de pista fins arribar a una pista més ampla on ens queda a la nostra dreta el cim de La Cogulla (ple d'antenes) deixem la indicació de Miramar i seguint aquesta pista cap a la nostra dreta i agafant alguna drecera arribem a dalt del cim de La Cogulla.

Tornem pel mateix camí fins on havíem abandonat la pista de Miramar, seguim cap a la nostra dreta fins al poble, fem una ruta turística, sortim pel camí que segueix els postes d'electricitat i ens porta novament a la pista ara asfaltada, arribem a una cruilla i seguim la indicació Figuerola i Prenafeta, passem per l'Alzina grossa i seguint indicacions arribem al Coll de Prenafeta, agafem el corriol que porta al Tossal Gros.

Tornem pel mateix corriol fins el Coll de Prenafeta i seguim direcció Prenafeta fins a trobar una pista senyalitzada pel GR7 direcció Lilla, seguint les marques vermelles, marques de GR i cartells arribem al punt de sortida.