divendres, 9 de setembre del 2022

Turó de l'Home - Vallès Oriental

Anem per l'AP-7, la deixem a la sortida 11, travessem Sant Celoni direcció Santa Fe del Montseny per la carretera BV-5114, passem Santa Fe i seguim fins el km 22 i aparquem a la nostre esquerra.

Sortim de l'aparcament per una pista amb un encadenat, passem per la Font de Passavets, anem seguint fins a trobar un indicador, anem cap a la dreta, indica Les Agudes i Turó de l'Home, travessem la riera per un pontet de fuscta, anem seguint i pujant pel camí, no té pèrdua, està molt ben indicat, arribem a la Font de Briançö, seguim el corriol i a pocs metres es separen el corriol de Les Agudes amb el del Turó de l'Home.
Seguim el del Turó de l'Home, arribem al Coll de Sesbasses, on hi ha la carretera que puja al turó, fem una curta pujada i arribem al cim. Hi ha un vèrtex geodèsic i l'antiga caseta de l'observatori.
Baixem cap a Coll Pregó i pugem al Puig Sesalles on hi ha una gran antena.
Tornem enrere fins al coll per agafar el camí cap a Santa Fe per la Fageda, anem baixant per una còmoda pista fins a l'aparcament on tenim el cotxe.

Track d'aquest itinerari. Turó de l'Home