dimecres, 24 d’agost del 2022

Turó de Montcada - Vallès Occidental

Sortim de Sabadell per la C-58, a l'alçada de Cerdanyola la deixem i agafem la N-150, arribem a Montcada, Coll de Montcada i en una gran rotonda en posem a la zona industrial, aparquem al carrer cargol.

Anem fins al final del carrer cargol on hi ha una rotonda, agafem una ampla pista a la nostra esquerra, hi ha indicadors, seguim la pista, arribem al Turó dels Quatre Pins, bon mirador, hi ha un gros dipòsit.
Seguim per un corriol fins arribar a la pista, anem cap a la dreta, passem pel Mirador d'Occident, seguim la pista, la deixem per agafar un corriol a la nostra esquerra que s'enfila cap el Turó de Montcada, l'anem seguint, fem una curta grimpadeta per una roques que trobem, seguim el corriol i arribem dalt del Turó. Molt bones vistes 360º.

Baixem pel mateix corriol però abans de la grimpada anem cap a l'esquerra, el corriol va baixant fins a trobar la pista, anem cap a l'esquerra.
Seguim la pista, passem pel costat de la gran porta d'entrada a l'antiga cantera, anem seguint fins a trobar un corriol a la nostra esquerra que ens baixa a un gran dipòsit (aquí és el punt més llunyà de la caminada), anem cap a l'esquerra seguim la pista, passem per la Font de Mitja Costa, per La Pau del Turó i ja retornem al camí de pujada per anar fins el carrer Cargol on tenim el cotxe.