dimecres, 6 de gener del 2016

Sant Benet - La Selva

Anem per la carretera C-17, canviem i seguim C-25, sortim per anar a Sant Hilari Sacalm per la carretera GI-550, entrem aquesta població i seguim indicadors d'Osor GI-542, just a l'entrada d'aquest poble girem a la nostra esquerra per anar, per pista asfaltada, al Santuari del Coll on deixarem el cotxe.

Seguim la pista que ens ha portat al Santuari, hi ha marques de PR, no les deixem, en els trencalls seguim sempre les marques, s'acaba l'asfaltat i a uns quants metres trobem un indicador de Sant Benet, seguim el camí, en forta pujada cap a la nostra dreta.
Aquests camí també hi ha senyals de PR i va travessant la pista que també porta a Sant Benet, el camí està molt ben marcat i fressat, sense cap problema ens portat dalt del cim.

Per variar, baixem per la pista fins a trobar el tram que hem fet de pujada i arribar al santuari.

Track d'aquest itinerari. Sant Benet
Hem fet 6 km aprox.
Durada 1h 45 min. Parades a part.
Ascens acumulat 331 metres.