dissabte, 11 d’octubre del 2014

Montigalar - Gironès

Sortim de l'AP-r a Girona Sud, anem fins a Quart per la C-65 i sense entrar a la població agafem la GIV-6641 (cartell indicatiu de Castellar de la Selva), seguim aquesta carretera fins uns quants metres després del Km 10, hi ha un trencall a la nostra esquerra i un indicador senyalant Montigalar, girem i aparquem.

Seguim la pista a peu, deixem els tres trencalls a la nostra dreta que anem trobant, arribem a un trencall amb pal indicador que ens marca que cap a la nostra esquerra hi ha el pic de Montigalar, girem i seguim el camí, trobem una drecera a la nostra esquerra i la deixem, seguim el camí i a pocs metres gira cap a l'esquerra, anem seguint fins trobar un trencall, anem cap a l'esquerra i ens porta dalt del cim de Montigalar.

Tornem enrera fins a trobar el primer trencall (el corriol de la dreta és per on hem arribat) seguim recte, arribem a un camí més ample i anem cap a la dreta, anem seguint fins trobar un nou trencall que ja hem passat a l'anada, a la dreta ens queda el camí que hem agafat per anar dalt del cim, seguim recte fins a trobar el cotxe i la carretera.