diumenge, 4 de desembre del 2022

Torre de les Conclues - La Noguera

Sabadell, anem a buscar l'A-2 fins a Vilagrassa, agafem la C-53, arribem a Balaguer, anem direcció Ager per la C-12, uns km´s abans d'arribar a Àger, a la nostra esquerra hi ha el trencall per anar a Corçà, seguim aquesta carretera una mica descuidada, aparquem a l'entrada del poble.

Anem cap a dins del poble, fem una volta per veure'l, passem per davant de l'església i comencem a baixar per un antic camí, amb 4 "S" ens trobem al camp d'oliveres, trobem una pista, anem a la dreta.
Arribem a la carretera, anem a l'esquerra, poc tros, hi ha una bifurcació amb indicador Torre de Conclues i anem a l'esquerra, seguim la pista, va baixant, arribem a una altra pista i anem esquerra.
L'anem seguint fins a trobar un altre pal indicador que ens fa anar a la nostra dreta-
Des d'aquí anem fins a la Torre i tornarem aquest trencall.
Seguim el camí fins a trobar un altre indicador, seguim el corriol, hi ha pedrons, està ben indicat.
Anem pujant, baixant, pujant, baixant i finalment una forta pujada fins a la Torre de Conclues.

Tornem enrere pel corriol i pel camí fins arribar al trencall de Corçà (nosaltres hem vingut d'aquest camí) ara anem cap a la dreta, seguim la pista, es converteix en camí, anem seguint fins arribar a un gran camp, seguim cap a l'esquerra per l'herbei entre camps, al final el travessem per sobre unes roderes de tractor per arribar a la pista que surt del Mas Hereuet, aquesta pista ens porta a la carretera i anant cap a l'esquerra arribem a Corçà.
Track d'aquest recorregut. Torre de les Conclues.