dijous, 10 de desembre del 2015

Morral de Cabrafeixet - Baix Ebre

Anem per l'autopista AP-7 direcció Tarragona, la deixem a la sortida 32 per agafar la N-340 direcció Tarragona, seguim per la A-7 fins que s'acaba i tornem a la N-340 direcció Castelló.
Entrem a El Perelló per agafar la carretera TV-3022 direcció Rasquera.
Entre el km 7 i 8 trobem un trencall a la nostra esquerra indicant Camí Coll de la Mola i Abric de Cabrafeixet, seguim aquesta pista asfaltada uns 2 km, trobem trencall anem a la dreta direcció Cabrafeixet, sense asfaltar, a uns 700 m aprox un nou trencall, aparquem a la nostra dreta.

Ara seguim la pista direcció Cova de la Mallada fins que s'acaba, surten 2 camins, agafem el de la dreta, anem pujant i passem per les Pintures Rupestres i per la cova, el corriol baixa i trobem el GR que també ve del final de la pista, anem cap a la dreta, va pujant i baixant, seguim marques GR. Trobem trencall a la nostra dreta indicant Bassa de Falcó, el deixem (després tornarem aquest punt) i seguim pujant pel GR.
Arribem dalt la carena, anem cap a la nostra dreta fins al Morral de Cabrafeixet.

Desfem el camí, passem pel collet, baixem cap a la nostra esquerra fins trobar trencall i indicador de Bassa del Falcó.
Seguim el corriol, revoltem el Morral de Cabrafeixet, baixem cap a la Bassa del Morral (segons el mapa que portem), per sota hi passa una pista, la seguim cap a la dreta fins arribar al començament de l 'itinerari.

Track d'aquest itinerari. Morral de Cabrafeixet
Hem fet 8 km aprox.
Durada 2h 45 min. Parades a part.
Ascens acumulat 470 metres.