diumenge, 4 de maig del 2014

Puig d'en Cama - Baix Camp

Anem fins a Reus, agafem la C-14 fins a La Selva del Camp, anem a aparcar a la zona alta de la població, prop de la rotonda que hi ha entre carrer Molins i Av. Martin Luther King.

Sortim de la rotonda, passem per davant Hotel Nou, travessem carretera que indica Vilana, seguim rotonda i el proper cap de carrer girem dreta, sembla entrada d'una casa, és el camí del Molí Baiget.
Seguim aquest carrer, es converteix en pista encimentada, trobem una bifurcació i anem a l'esquerra direcció Sant Pere, s'acaba l'encimentat i seguim pujant, arribem a una pista, anem a l'esquerra, a pocs metres agafem camí a la nostra dreta, arribem a l'ermita de Sant Pere del Puig.
Deixem l'ermita a la nostra dreta i agafem una pista que ens porta per la carena, distingim el Puig d'en Cama perquè té una torre de vigilància a dalt de tot. Anem seguint la carena fins deixar enrera el cim del Puig, trobem un trencall, seguim cap a la nostra dreta i en pocs minuts arribem al Puig d'en Cama.

Tornem enrera, arribem al trencall i anem cap a l'esquerra, seguim la mateixa pista de pujada fins que fa un fort pendent i es bifurca, en aquest punt surt un camí a la nostra esquerra i l'agafem, té bastant pendent i és pedregós, arribem a una pista, anem cap a la dreta, el següent trencall també a la dreta, arribem a la carretera anem a la dreta, seguint la carretera fins a La Selva del Camp, 1 1/2 km aproximadament.

Aquest itinerari l'hem tret de wikiloc, publicat per Skpat La Selva-St. Pere-Puig d'en Cama-La Selva

Track d'aquest itinerari: Puig de'n Cama.
Hem trigat 3 h 10 m. Parades a part.
Gràfica de la sortida amb desnivell i distància.