dijous, 1 de maig del 2014

Puig de Gallicant - Baix Camp

Vam sortir de l'AP2 a Montblanc, per la N-240 fins a L'Espluga de Francolí i aquí vam agafar la carretera T-700 fins a Prades. Continuem des de Prades per la carretera T-704 direcció La Febró, anem seguint per la mateixa carretera fins trobar els trencalls d'Arbolí.
Deixem el cotxe a l'aparcament de l'entrada al poble.

Sortim de l'aparcament i pugem fins el cap del poble, anem pel carrer de Sant Pau, trobem marques de GR, s'acaba el carrer i segueix un camí que fent llaçades va guanyant alçada, deixem trencalls i seguim sempre el GR, travessem una pista, seguim el GR, el corriol està ben marcat, quan arribem a l'alçada de les runes del poble de Gallicant, abans d'arribar a un pal indicador, a la nostra dreta tenim un camp que a l'altre costat surt un corriol, (té una gran fita per senyalitzar-lo) que ens portarà dalt del puig.
Aquest corriol està senyalitzat amb marques blaves.

Agafem un corriol per baixar del Puig de Gallicant per l'altre vessant, està marcat amb fites, el seguim fins al coll Lo Colls, hi ha un encreuament de pistes i agafem la de la nostra dreta, passem per Los Solans, arribem a l'encreuament que hem passat a la pujada, seguim a la nostra esquerra direcció Arbolí, desfem el camí seguint sempre les marques de GR.

Track d'aquest itinerari: Puig de Gallicant
Hem trigat 1 h 50 m. Parades a part.
Gràfica de la sortida amb desnivell i distància.