dimecres, 16 de setembre del 2020

Cambra d'Ase - Cerdanya Nord

Sortim de Llívia i anem direcció Saillagouse, Llo, Eyne i estació d'esquí Eyne 2600.
Deixem el cotxe a l'últim aparcament.

Comencem a caminar cap al final de l'aparcament on comença una pista, l'anem seguint fins arribar al començament d'una pista d'esquí, deixem l'altra pista que marxa cap a l'esquerra i va fent voltes, nosaltres pugem tot dret cap amunt, trobem altra cop la pista, la travessem i seguim pista d'esquí amunt, arribem a un encreuament de pistes, seguim per un corriol cap a la carena, en tot moment tenim visible la direcció a prendre per arribar al cim.
Anem seguint el corriol i ens porta pel fil de la carena, altres moments la deixa a la nostra esquerra així no fem tots els turons que hi ha al perfil.
Arribem al cim enfilant-nos per un rocam de fàcil caminar.

Seguim la carena per completar tot el circ, a l'arribar a l'altre pic comencem a baixar per un gran pedregar fins a trobar dues fites molt grans, seguim baixant seguint les fites, arribem al bosc, seguim corriol, passem per les pistes d'esquí de Sant Pierre dels Forcats, la deixem a la nostra dreta, seguim fins a una pista d'esquí de l'estació d'Eyne, l'anem seguint fins arribar a l'aparcament on tenim el cotxe.