diumenge, 6 d’abril del 2014

Tossa Plana de Lles - Cerdanya

Sortim de Puigcerdà direcció La Seu d'Urgell per la carretera N-260, a la sortida de Martinet trobem el trencall per anar a Lles LV-4037, seguim per aquesta carretera, travessem Lles i continuem fins a l'estació d'esquí nòrdic de Lles i refugi de Cap de Rec. Aparquem el cotxe.

Comencem a caminar per darrera del bar de l'estació d'esquí seguint marques grogues del circuit de raquetes, travessem la pista d'esquí l'Autopista i anem direcció l'estany de l'Orri, (cartell indicatiu), seguim el corriol i arribem a l'estany, el travessem per sobre ja que estava gelat, seguim pujant fins el Pla de les Someres, ens decantem cap a la nostra dreta per anar guanyant alçada i arribar al cim.

Baixem pel mateix lloc, ens anem decantant cap a la nostra dreta per arribar al Pla de les Someres per l'altre costat de la pujada, anem seguint avall fins arribar al refugi del Pradell, seguim el GR fins arribar altra cop a Cap de Rec.

Aquesta sortida l'hem fet amb raquetes, ens les hem posat al creuar l'Autopista i ens les hem tret al Refugi del Pradell.

Track d'aquest itinerari. Tossa Plana de Lles
Hem trigat 4 hores i 45 minuts. Parades a part.
Gràfica de la sortida amb desnivell i distància.

1. Sóc el noi amb el que us vas creuar a les Roques de Sant Honorat. Us volia donar l'enhorabona pel Bloc i pel detall de les rutes que teniu penjades.
    Al final el grau equipat que em vau recomenar va anar molt bé, vaig tenir una mica de dubte passat el tram de la figuera en què semblava que el camí anava planejant per sobre del barranc i s'havia de remuntar una mica, la cadena sense problemes.
    Els tracks dels recorreguts que vaig de fent jo a els podeu trobar al meu compte de Wikiloc (http://es.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=skpat&id=170911), aixi com a la meva web (http://www.latrencanous.com/).
    Un plaer coincidir amb vosaltres i que us vagi molt bé per aquí La Selva del Camp.
    Salut i canya
    Jordi

2. Gràcies pel teu comentari. Nosaltres també vam acabar bé la caminada. Ens mirarem la teva web i la tindrem en compte per fer noves sortides.