dissabte, 28 de desembre del 2013

El Cogulló de Cabra - Alt Camp

Hem sortit de l'A-2 a Igualada direcció Sant Martí de Tous, Santa Coloma de Queralt, El Sarral per la carretera C-241, passat aquesta última població hem agafat la TP-2311 fins a Cabra del Camp.
Hem deixat el cotxe dins el poble a la zona d'aparcament.
(L'autopista AP-2 passa per Cabra del Camp)

Hem sortit de Cabra del Camp seguint el GR-7 pel carrer Llevant, passem un pont per sobre la riera i continuem per una pista primer asfaltada i després de terra.
Anem seguint les marques de GR i les indicacions de Coll del Sàrria, anem per la pista principal fins arribar al Coll, a partir d'aquí seguim direcció Vallbona de les Monges i Montbrió de la Marca GR 175, seguim la pista fins a trobar un camí a la nostra dreta amb les mateixes indicacions, el camí ens porta cap a la carena, anem seguint corriol, arribem sota les roques del Cogulló, trobem barana de fusta, cable per ajudar a passar les roques i finalment una escala de fusta.

Des de dalt del Cogulló es veu un pal indicador, ens hi arribem i seguim el camí direcció Cabra, la pista s'acaba i segueix un corriol que va resseguint la carena, passem pel turó de Conills, arribem a una altra pista, l'anem seguint, arribem a una cruïlla que ens indica a l'esquerra Cabra, nosaltres el deixem i seguim recte, deixem un altre trencall a la nostra dreta, seguint la pista arribem al Mas Conill, ja es veu el poble de Cabra i anem agafant les pistes que ens porten cap al poble.
Trobem el camí de pujada i desfem el poc tros que ens falta.

Track d'aquest itinerari. El Cogulló de Cabra

Per fer aquest recorregut ens hem basat amb l'itinerari: 100 Cims. El COGULLÓ de L'ALT CAMP. Circular des de Cabra del Camp.