diumenge, 2 de juny del 2013

Puig de Gallinàs - Conflent

Fontpredouse, Gorges de Carançà, Refugi del Ras de Carançà, Puig de Gallinàs, Fontpredouse

Arribem a Puigcerdà, anem cap Bourg-Madame, seguim per la N-116, passem per Sallaigouse, Mont-Louis, arribem a Fontpédrouse, on aparquem.

Des de l'aparcament anem fins el camping, agafem un corriol (camí de les aigües) del costat de la caseta d'informació, voragem el camping i anem seguint el corriol, les marques grogues, cercles vermells i les indicacions de Gorges de Carançà (balcons de Têt, plataformes...).
Ens ajuntem amb el camí que ve de Thués, passem les gorges i les mateixes marques ens porten al Refugi del Ras de Carançà, on passem la nit.

Sortim del refugi per la pista que porta al Coll Mitjà, marques GR 10, fem alguna drecera, seguint la pista arribem al coll, pugem al Puig de Gallinàs (senyalitzat amb fites), retornem al coll, seguim les marques del GR, arribem a una gran bassa al costat de la Cabana d'Aixeques, deixem la pista (la pista també hi porta) per agafar un camí (just costat pista) que ens porta a Prats de Balaguer, seguint unes marques grogues arribem a Fontpédrouse.