divendres, 29 de març del 2013

Puig de Millà - Noguera

Anem per la carretera C-12 direcció Ager, prop d'aquesta població trobem el trencall Agulló - Corçà, girem i al cap de pocs metres agafem la carretera direcció Agulló, just al començament d'aquest poble trobem l'indicador de Millà, ens hi arribem i aparquem.

Comencem l'itinerari al costat dret de l'església de Sant Pere de Millà, trobem la indicació de Cova del Biot i Puig de Millà, seguim el corriol, deixem les cases de Millà, passem per la Font de Millà, pel costat del maset del Peraire i la paret de l'era, seguim el corriol que ens vàries ziga-zagues enfilem cap a la carena, veiem les restes d'un corral aprofitant una bauma, arribem a la cova del Biot, amagada entre la vegetació, seguim la carena fins arribar al vèrtex del Puig de Millà.

Seguint els corriols, els pedrons, les marques verdes i els itineraris i track de les web's:
Associació de veïns de Millà
Fotoimaginarium...
no hem tingut cap dificultat en fer aquest cim.

El retorn el fem pel mateix camí