dissabte, 29 d’octubre del 2011

Punta Curull - Les Garrigues

La Panadella, Montblanc, Vimbodí, Vallclara (on deixem el cotxe)

Ruta a peu:
Sortim del costat de l'església i agafem el carrer Carreró, carrer de la Font, al sortir passem pel costat d'una font, travessem el pont i seguim la pista direcció Vilanova de Prades fins al trencall (tram pista encimentada) girem a la dreta (no Vilanova), travessem la carretera i seguim la pista, deixem un trencall a la dreta i seguim recta, pujada suau i en més mal estat.
A l'encreument de pistes agafem el corriol, marques blanques i verdes, encreument de corriols seguim recte, primer tram bastant brut (passem pel camp..) seguim el corriol, es torna pista, al trencall de pistes (*)anem cap a la dreta fins a trobar un cercle groc (marge esquerra) d'on surt el corriol per anar fins al collet i al cim.
Tornem al collet i resseguim els espadats per la cinglera fins a trobar un corriol ben marcat (abans de les antenes), ens porta a Vilanova de Prades.
A la rotonda de la sortida del poble veiem un indicador "camí a la Serra de Llena" seguim aquesta pista fins a l'encreument (*) que abans hem passat, agafem la pista de la dreta (marques verdes i blanques) i desfem el camí d'anada fins a Vallclara.