dimecres, 12 d’octubre del 2011

El Coscollet - Alt Urgell

Anem fins a Coll de Nargó, un cop passat el poble agafem la carretera que va a Isona, deixem el trencall de Les Masies de Nargó i a uns 100 metres trobem un trencall a la nostra esquerra on està indicat Aubàs, seguint les indicacions que hi ha en els trencalls arribem al poble, seguim la pista fins el Pla de Tolustre i deixem el cotxe aparcat al costat de Cal Barceló.

Itinerari:
Avui anem una bona colla a fer un altre "centcim". Ens dirigim cap a la collada d'Aubenç, sense seguir la pista "tallant pel dret" un cop al coll seguim la pista fins a la casa de l'Aubenç i altre cop per un caminoi tornem a fer drecera per arribar a prop del cim, seguim la pista i en pocs minuts som a dalt del cim del Coscollet.
La tornada, el primer tram per la pista que va a Coll de Nargó i a uns 500 metres agafem un camí per tornar a fer drecera, baixem pel bosc on trobem moltes branques i arbres trencats, quan arribem a la pista seguint els indicadors arribem a Cal Barceló.

El track i les indicacions de l'itinerari l'hem tret de la Pàgina personal del Joan. GRÀCIES!!!