dimecres, 10 de juliol del 2013

La Torreta de Montsià - Montsià

Passem Amposta direcció Sant Carles de la Ràpita per la N-340, després del km 1073 trobem un encreuament, a la nostra esquerra surt la carretera Sant Carles de la Ràpita Oest i Zona industrial i a la dreta una pista asfaltada amb un cartell que diu: Camí municipal a Mata-redona i a la Foradada.
Seguim aquesta pista fins al Cocó de Jordi, on aparquem.

Sortim del Cocó de Jordi pel PR direcció La Foradada, ens ajuntem amb el GR-92, passem per la Font de Burgar, per Mata Redona, arribem a un trencall on es separen el PR i el GR, el PR La Foradada marxa cap a l'esquerra, nosaltres seguim rectes pel GR direcció Mas de Comú i Ulldecona, passem la tanca i seguim el corriol fins al Mas, un indicador ens marca la direcció de La Torreta, seguint senyals verdes i fites arribem al cim.

El fem per la carena fins La Foradada.
Comencem seguint el mateix camí de pujada però quan les marques verdes comencen a baixar nosaltres seguim les fites.
Algun tram no passa ben bé per la carena. Aquest recorregut no té cap dificultat, tot i que has d'anar pujant i baixant alguns trams de pedres. Està molt ben marcat.
A la Foradada agafem el PR que porta Cap a Mata-redona i a la Font del Burgar. Abans d'arribar a Mata-redona el camí es bifurca clarament, el corriol de l'esquerra té marques del PR i el de la dreta no hi ha cap marca, agafem aquest perquè ens porta més directament a l'aparcament.