dijous, 2 d’abril del 2015

Sant Roc - Gironès

Sortim de l'autopista AP-7 a Girona Nord, agafem la carretera Gi-531 direcció Llorà, Sant Martí de Llémena. Entre els km´s 17 i 18, a la nostra esquerra, hi ha el trencall de la carretera Gi-532 direcció Les Serres i Bonmatí. Girem i seguim aquesta carretera.
Entre el km 1 i 2, trobem una pista a banda i banda de la carretera i tot seguit, a la nostra esquerra hi ha un espai per aparcar varis cotxes. Aparquem.

Travessem la carretera, caminem pocs metres per la pista, a la nostra dreta hi ha un pedró i un corriol, seguim el corriol fins arribar al mas Can Pere Puig.
Travessem uns prats deixant el massís a la nostra dreta, veiem una pista i la seguim, trobem un gros pedró a la nostra dreta, surt un corriol, l'anem seguim, travessem una pista, seguim els pedrons fins arribar a un altre corriol, anem cap a la dreta, seguim senyals vermelles fins trobar un indicador de fusta, seguim San Roc, el camí es va enfilant, pugem per una fàcil canal fent "S", seguim marques blanques fins arribar a l'ermita de Sant Roc.

Seguim el camí i les marques blanques deixant l'ermita a la nostra dreta, fa força baixada, deixem un trencall a la nostra esquerra que va a Santa Lena,
Seguim el camí, creuem un camí, seguim recte i baixant, un altre trencall i seguim recte anant baixant, arribem al mas de Can Pere Puig.
Agafem el corriol de pujada i arribem a l'inici de l'itinerari.

Aquesta ruta l'hem tret de wikilog

Track d'aquest itinerari: Sant Roc
Hem trigat 1 h 20 minuts. Parades a part.
Gràfica de la sortida amb desnivell i distància.