dissabte, 20 d’abril del 2013

Bellmunt - Osona

Hem anat fins a Manlleu per la C-17, fins a la sortida de Torelló per la C-37 i per BV-5224 hem arribat a Sant Pere de Torelló.
Des de dins la població hem anat seguint els indicadors de Bellmunt. A uns 2 km des de la sortida del poble i en un fort revolt a la nostra dreta surt una pista a l'esquerra, és el començament del nostre itinerari. Tenim lloc proper per aparcar.

Seguim la pista fins a trobar un camí a la nostra dreta que voreja una cleda, el seguim, passem per la font del formatge, arribem una tanca de fusta i anem cap a la dreta.
Seguim marques vermelles, arribem al coll de Duec, agafem el corriol senyalat per un pedró, queda a la nostra dreta. Trobem un corriol a la dreta senyalitzat amb una fita, també va a la carena però nosaltres el deixem.
Anem seguint les marques vermelles, el camí es bifurca, els dos estan senyalitzat, agafem el de la dreta que puja cap a la carena, l'anem seguint, arribem a les antenes i per pista encimentada arribem al Bellmunt.

Retorn: Sortim de Bellmunt per unes escales, just quan s'acaben agafem un corriol a la nostra esquerra que baixa al parquing de vehicles, el travessem i agafem un camí amb marques carbasses, anem travessant la carretera, arribem a la font de Vidrenessa, el camí segueix pel costat d'una gran llosa que simula una taula i els seients.
Tornem arribar a la carretera i l'anem seguint fins passar Pedronet de Montserrat, al cap d'un centenar de metres, a la nostra dreta torna a sortir el camí, el seguim, tornem arribar a la carretera i la seguim fins on hem aparcat el cotxe.