diumenge, 15 d’abril del 2012

Puig Castellar - Vallès Occidental

Hem aparcat el cotxe a l'avinguda de la Ribera de Montcada i Reixac, prop de la rotonda que uneix aquesta avinguda amb el carrer Jaume I i el pont que travessa el riu Besós.
Hem arribat fins a la rotonda i just al travessar el pont hem agafat un camí cap a la dreta fins a trobar, a la nostra esquerra, un pal indicador.

Hem agafat el corriol que indicava GR 92 fins a la carretera, l'hem creuat i hem seguit el GR per una pista fins arribar a un cadenat i el començament de les cases de la urbanització La Vallençana, aquí hem agafat una altra pista amb fort pendent que sortia a la nostra dreta, la pista s'ha convertit en un corriol fins arribar en un encreuament de pistes i corriols.
Ens hem arribat al dolmen/cova d'en Genís.
Després per la pista seguint indicadors hem anat a les restes ibèriques del poblat del Puig Castellar.
El retorn l'hem fet seguint el camí del GR 92 que sortia a la nostra dreta després de tornar a l'entrada del poblat.

El corriol després de passar prop d'un gran diposit ens ha portat a una pista, aquí hem deixat el GR i hem continuat cap a la nostra esquerra, hem arribat a un edifici bastant descuidat del barri de Singuerlín de Santa Coloma (una placa deia Centre Cívic) li hem donat la volta fins a un parc infantil, hem seguit la pista, s'ha convertit en un corriol que ens ha portat a una altra pista, hem anat cap a la nostra dreta fins arribar a un encreuament de camins.
Hem seguit el que marcava GR 92 i ens ha portat a la pista que hem començat la sortida i d'aquí al cotxe pel mateix camí que ja havíem fet.