dijous, 11 de juliol del 2013

Montsianell - Montsià

Anem per la N-340, just passat Amposta direcció Sant Carles de La Ràpita trobem una rotonda, agafem la C-12 direcció Tortosa. Passat uns 100 metres aproximadament hi ha un trencall a la nostra esquerra que indica Ferrereta (està a la zona industrial L'Oriola) seguim aquesta carretereta fins al final on trobem indicadors del Monestir i ermita de Montsià. Aparquem.

Seguim pista asfaltada direcció Ermita de Montsià, deixem un trencall a la dreta, anem seguim fins a trobar un altre indicador de l'ermita, girem a l'esquerra i anem seguint fins a l'ermita.
Agafem un camí que es troba al final de l'aparcament de vehicles, just abans d'arribar a una gran antena agafem el camí de la nostra dreta, travessem una pista asfaltada i agafem una pista de terra, a pocs metres està encimentada i té un cadenat, al cap de poc agafem un corriol a la nostra dreta, el seguim fins quasi dalt del cim que trobem un camí carener que ens porta al Montsianell.

Comencem pel mateix camí d'arribada, deixem el trencall de l'esquerra que hem pujat i seguim recte, aquest camí ressegueix la carena.
Arribem a una pista asfaltada, anem a l'esquerra, travessem una carretereta i agafem el corriol que tenim davant nostre.
Anem seguint aquest corriol marcat amb senyals vermelles i deixem tots els corriols que trobem. Primer s'enfila cap el turó, després va per la carena i finalment baixa.
Arribem a una pista i la seguim cap a l'esquerra fins a l'encreuament de 4 carreteretes i agafem la de la nostra esquerra que ens portarà prop d'on hem aparcat.